کولر گازی اسپلیت چیست؟

کولر گازی این روزها بسیار پرطرفدار است و در اکثر خانه ها یافت می شود. یکی از بزرگترین سوالات مشتریان یخچال این است که تفاوت بین اسپلیت و کولر گازی چیست؟ هنگامی که موج گرما فرا می رسد، مردم اغلب تصمیم به خرید یک دستگاه خنک کننده مناسب می گیرند. وقتی برای خرید به مغازه های مختلف می روند با اجناس مختلفی مواجه می شوند که قابلیت های متنوعی هم دارند. در هنگام خرید تجهیزات برودتی، بزرگترین سوالی که مشتریان با آن مواجه خواهند شد این است که تفاوت بین اسپلیت و کولر گازی چیست؟ در این مقاله به این تفاوت ها می پردازیم و به این سوال پاسخ می دهیم. در ضمن با مطالعه مقاله خرید کولرگازی می توانید انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید.


قبل از اینکه به تفاوت بین اسپلیت و کولر گازی بپردازیم، ابتدا باید بدانیم که اسپلیت چیست و ماهیت آن چیست. اسپلیت (اسپلیت) (که اصطلاحی است که مردم برای این نوع کولر گازی به کار می برند) نسل جدیدی از کولرهای گازی است که به دلیل مزایا و ویژگی های مثبت فراوان توانسته در بین کاربران دستگاه های خنک کننده بسیار محبوب شود. این دستگاه نه تنها فضا را خنک می کند بلکه قابلیت های بسیار دیگری نیز دارد که در حالت عادی برای انجام هر کدام باید دستگاه های جداگانه ای تهیه کنید. اسپلیت دارای قطعات و مقاطع مختلفی مانند کندانسور، کمپرسور و اواپراتور می باشد. اسپلیت در دسته کولرهای گازی قرار می گیرد و دارای قابلیت های متنوع و مصرف برق کم می باشد.


مزایای کولر گازی اسپلیت

اسپلیت یک سیستم خنک کننده قدرتمند است که در فضاهای بزرگ و کوچک استفاده می شود. این دستگاه خنک کننده دمای هوا را به دلخواه تغییر می دهد و آن را به سلیقه شما تنظیم می کند. اسپلیت می تواند هم سرمایش و هم گرمایش را تامین کند، در حالی که سایر کولرها فقط توانایی خنک سازی محیط را دارند.


در داخل این دستگاه فیلتر ضد حساسیت تعبیه شده است که باعث تصفیه کامل هوا می شود بنابراین با انتخاب و نصب این دستگاه محیط از هر گونه آلودگی پاک می شود. همین فیلتر باعث می شود که اسپلیت فضا را از باکتری ها پاک کرده و به طور کامل آنها را از بین ببرد. این فرآیند به دلیل تولید یک ماده بی رنگ و بی بو است که در داخل فیلتر تولید می شود. اگر آلرژی دارید و از کولر استفاده می کنید، می توانید تصفیه کننده هوای مناسب محیط خود را خریداری و انتخاب کنید.


سرویس تابستانه و راه اندازی کولرگازی

برای سرویس و راه اندازی کولرگازی تابستانی کافیست درخواست خود را در سامانه آچار ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسی باشید. سرویسکاران آچار تمام ابزارهای مورد نیاز برای رفع مشکلات کولر گازی شما را در اختیار دارند و حتی در روزهای تعطیل نیز دستگاه شما را سرویس خواهند کرد.

درخواست تعمیر کولر گازی

اسپلیت در ابعاد و اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود که این امر آن را به اولین انتخاب برای استفاده در فضاهای مختلف تبدیل می کند. اسپلیت ها دارای دو قسمت مختلف هستند که یونیت های خارجی و داخلی نامیده می شوند. یونیت داخلی دقیقاً در جایی قرار دارد که قصد خنک شدن را دارد یعنی در محیطی که باید خنک شود نصب می شود. یونیت خارجی در بالکن، پشت بام و حیاط قرار دارد، این دو قطعه مختلف از طریق لوله هایی که گاز خنک کننده محیط یعنی گاز مبرد را منتقل می کنند به یکدیگر متصل می شوند.


یکی از بزرگترین ایراداتی که کاربران دستگاه های خنک کننده با آن مواجه هستند، مصرف برق بالا و هزینه سرسام آور آن است. در اسپلیت این مشکل برطرف شده و مصرف و هزینه برق نسبت به سایر وسایل گرمایشی و سرمایشی متعادل شده است. این دستگاه برای هر واحد به صورت جداگانه نصب و استفاده می شود. اسپلیت دارای یک کنترل از راه دور است که به کاربر اجازه می دهد دستگاه را از هر نقطه ای کنترل کند.


https://iransplit.com/product-brands/general/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد