طریقه نصب گوگل در هواوی چگونه است ؟

نصب گوگل پلی استور هواوی برای گوشی های اندرویدی یکی از نیازهای روزمره کاربران است. اگر می خواهید نحوه نصب گوگل پلی روی هواوی را یاد بگیرید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. همانطور که می دانید در دنیای گوشی های هوشمند، هواوی یکی از برترین برندهای چینی است که به دلیل قیمت مقرون به صرفه، محبوبیت بالایی به دست آورده است. به دست آوردن کاربران، در ادامه با وبلاگ یک پزشک همراه باشید.

  

هواوی در سال های اخیر توانسته با برندهای معروفی مانند سامسونگ و اپل رقابت کند اما متاسفانه مشکلات هوآوی با گوگل این است که گوشی هایی که توسط هوآوی عرضه می شوند بدون گوگل پلی استور عرضه می شوند. و ممکن است هیچ یک از سرویس های گوگل مانند پلی استور، تقویم گوگل، جی میل، گوگل کروم، سرویس های گوگل پلی در اختیار کاربران قرار نگرفته باشد، اما با وجود این مشکل، جای نگرانی وجود ندارد زیرا راه های مختلفی وجود دارد. کافی است گوگل پلی را روی گوشی های هواوی و آنر این برند نصب کنید


معرفی روش های نصب گوگل پلی بر روی گوشی های هواوی

همانطور که قبلا ذکر شد، به دلیل تحریم های اعمال شده، استفاده از سرویس های گوگل از جمله گوگل پلی در بسیاری از گوشی های هواوی غیرفعال شده است، از جمله ساده ترین روش هایی که به سادگی از طریق اپلیکیشن قابل استفاده است. از فروشگاه گوگل در گوشی های هواوی استفاده کنید و این روش در زیر آورده شده است. آیا برای نصب گوگل در هواوی به کمک نیاز دارید؟ نصب کردی ولی مشکل داره؟ با مقاله 11 راه حل مشکل گوگل پلی سرویس در گوشی هواوی می توانید آن را حل کنید.


ابتدا باید نصب از منابع ناشناس را روی گوشی هوشمند خود فعال کنید. برای این کار ابتدا وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید.

اکنون روی گزینه (تنظیمات پیشرفته) ضربه بزنید.

در این مرحله از قسمت Security بر روی گزینه Enable Installation from Unknown Sources ضربه بزنید.

در این قسمت نوتیفیکیشنی تحت عنوان این نوع فایل می تواند به دستگاه شما آسیب برساند نمایش داده می شود و باید بر روی گزینه (Ok) ضربه بزنید.

اکنون فایل APK Google Installer را دانلود و نصب کنید.

در این مرحله برنامه Google Installer را اجرا کرده و روی دایره آبی رنگ صفحه با نام (Install) ضربه بزنید.

با انجام مراحل بالا، گوگل پلی را با موفقیت بر روی گوشی خود نصب کرده اید.


نصب گوگل پلی روی گوشی هواوی با کمک GSM Installer

   برای استفاده از این روش باید نصب را از منابع ناشناس طبق مراحل ذکر شده در بالا فعال کنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید.


برنامه GSM Installer و فایل APK فروشگاه گوگل پلی را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

پس از نصب فایل APK، برنامه Google Play را اجرا کنید.

 

نصب گوگل پلی برای هوآوی  روی گوشی هواوی با کمک Chat Partner

برای نصب Google Play با کمک Chat Partner، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:


ابتدا برنامه Chat Partner را دانلود، نصب و اجرا کنید.

اکنون در صفحه بعد بر روی گزینه (Detect Device) ضربه بزنید.

در این مرحله باید در پنجره باز شده گزینه (Repair Now) را لمس کنید.

در این قسمت پنجره (Activate device Administrator) برای شما نمایش داده می شود که باید از بین گزینه های موجود روی صفحه روی گزینه (Activate) ضربه بزنید.

در نهایت می توانید با یک بار راه اندازی مجدد گوشی به راحتی به گوگل پلی دسترسی داشته باشید.


نصب گوگل پلی روی گوشی هواوی با کمک Googlefier

در این روش ابتدا باید اپلیکیشن گوگل فایر را دانلود و نصب کنید.

مجوزهای درخواستی را به برنامه بدهید تا به مرحله بعدی بروید.

در نهایت پس از چند دقیقه و با رعایت دستورالعمل های نمایش داده شده، می توانید تمامی برنامه های گوگل مانند یوتیوب، جیمیل، گوگل پلی و ... را روی گوشی خود داشته باشید.


لازم به ذکر است که به کمک اپلیکیشن گوگل فایر قادر خواهید بود اپلیکیشن های گوگل را بر روی گوشی های هواوی و آنر مجهز به EMUI 10.1 به بالا نصب کنید. آیا بازی های اکشن را دوست دارید؟ آیا به دنبال بازی های اکشن برای گوشی خود هستید؟ با مقاله معرفی محبوب ترین بازی های اکشن اندروید، بهترین بازی ها را به شما معرفی کردیم


نصب گوگل پلی روی گوشی هواوی با کمک Gspace

روش دیگری که می توان برای نصب گوگل پلی بر روی گوشی های هواوی نام برد، استفاده از اپلیکیشن کوچک Gspace است، این برنامه راهی ساده برای دور زدن تحریم های گوگل است. با کمک این برنامه می توانید از پلتفرم GMS استفاده کنید. انجام دهید


به طور کلی، Gspace از خدمات گوگل از جمله Google Play با تغییر API و شماره ساخت گوشی های هواوی استفاده می کند. این روش بر روی گوشی های هواوی Nova 7i تست شده است و با این روش کاربران می توانند به راحتی از خدمات گوگل استفاده کنند.


Gspace چگونه کار می کند؟

   Gspace با تغییر API و شماره ساخت تلفن شما از خدمات Google استفاده می کند. هنگامی که تلفن جدید شما از سرویس HMS استفاده می کند، شماره ساخت آن به یکی از تلفن هایی تبدیل می شود که از GMS پشتیبانی می کنند. شماره ساخت ابزاری است که به وسیله آن دستگاه به برنامه های گوگل شناسایی می شود تا از آنها استفاده شود.


توجه: این تغییر شماره ساخت هیچ آسیبی به گوشی وارد نمی کند و فقط در خود برنامه کار می کند. ما این روش را روی گوشی Nova 7i پیاده سازی کردیم. این گوشی از پلتفرم HMS استفاده می کند.


این نوع گوشی دلیلی برای عدم پشتیبانی از سرویس گوگل Priority برای کاربران ندارد اما خوشبختانه با استفاده از این نوع گوشی ها امکان افزودن این Amcom به این مدل گوشی وجود دارد.


در این روش ابتدا برنامه Gspace را روی گوشی Nova 7i با شماره ساخت JNY-LX1 نصب و اجرا می کنیم.


پس از آن چیزی که نتیجه می گیریم این است که شماره ساخت گوشی با شماره ساخت میت 20 پرو، یکی از گوشی های بهره مند از GMS جایگزین شده است. شماره ساخت جایگزین شده LYA-AL00 نام دارد. و Google Play Games روی Nova 7i اجرا می شود.


همچنین با کمک gms برای اجرای پلی استور مشکلی در نصب برنامه ها وجود نخواهد داشت.


   چگونه باید حساب بازی خود را به گوشی جدید خود انتقال دهید؟


می توانید این کار را با استفاده از حساب توییتر خود انجام دهید. اما جدای از آن، با استفاده از Gspace می توانید به راحتی تمامی بازی های قبلی خود را با اکانت گوگل خود در این گوشی اجرا کنید.


توجه: در این روش نمی توان از Google Assistant استفاده کرد. دستیار گوگل با یک هشدار می گوید دستگاه مورد نظر قابلیت استفاده از آن را ندارد.


حرف پایانی

همانطور که در این مقاله اشاره کردیم، با توجه به تحریم های اعمال شده، گوشی های هوشمند برند هواوی که از سال 2020 به بازار عرضه شده اند، بدون خدمات گوگل از جمله گوگل پلی در اختیار کاربران قرار گرفته اند. روش های ساده نصب سرویس های گوگل بر روی گوشی های هواوی را آموزش داده ایم، امیدواریم مطالب ارائه شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.


منبع: wikigain

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد