سامسونگ و معرفی حالت AltZLife

این قابلیت AltZLife نام دارد و بیشتر برای افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی گوشی های هوشمند کاربران در نظر گرفته شده است. AltZLife اساساً یک حالت خصوصی در سطح سیستم است و می تواند در حالت پرواز فعال شود. در ادامه با وبلاگ یک پزشک همراه باشید.

  

البته اکنون تنها دارندگان گوشی های هوشمند گلکسی A51 و A71 در هند به این قابلیت دسترسی دارند و بقیه گوشی های هوشمند سامسونگ از این قابلیت برخوردار نیستند. افراد می توانند با دو بار فشار دادن دکمه پاور به حالت عادی برگردند.


همچنین با کمک الگوریتم هوش مصنوعی می توان مطالب را به راحتی به یک فایل امن منتقل کرد. مواردی مانند حساب های چت، تصاویر و برنامه ها را می توان به حالت AltZLife منتقل کرد. سامسونگ از روز گذشته حالت altzlife را با انتشار آپدیت نرم افزاری جدید برای کاربران هندی گلکسی A71 و A51 در دسترس قرار داده است و مشخص نیست که آیا برنامه ای برای آن در سایر گوشی های هوشمند در مناطق دیگر دارد یا خیر.


بازار هند برای سامسونگ بسیار مهم است و این شرکت جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده خود را در این منطقه عرضه می کند. برای توضیحات بیشتر بهتر است برای تشریح ویژگی مذکور به وب سایت سامسونگ مراجعه کنید.


ما انتظار داریم که گوشی های هوشمند پرچمدار نیز به زودی از این ویژگی بهره مند شوند.


منبع: quora

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد