انواع گلس را به سادگی برروی صفحه نمایش گوشی خود نصب کنید

اکثر افراد ترجیح می دهند پس از خرید گلس گوشی، نصب را به متخصصان این حوزه بسپارند. باید گفت که نصب محافظ صفحه آنقدرها هم که فکر می کنید سخت و پیچیده نیست و با دانستن چند نکته به راحتی قادر به نصب آن خواهید بود. در این ویدیو روش کار را به زبان ساده توضیح داده ایم. هم اکنون می توانید مدل های مختلف گلس گوشی را در سایت رویال کاور مشاهده کرده و مدل مورد نظر را خریداری نمایید. قطعا با دیدن قیمت های مناسب گلس گوشی شگفت زده خواهید شد! تا زمانی که گلس را تهیه کنید، با استفاده از این آموزش می توانید به راحتی آن را روی گوشی یا اعضای خانواده خود نصب کنید. در ادامه با وبلاگ یک پزشک همراه باشید.

  

کاربرد محافظ صفحه نمایش (گلس گوشی)

ضربات؛ آنها مهمترین عامل آسیب به تلفن های همراه هستند. همانطور که از نام محافظ صفحه گوشی مشخص است، وظیفه محافظت از صفحه نمایش لمسی را بر عهده دارد. البته هنوز شیشه ای تولید نشده است که بتواند 100 درصد صفحه نمایش گوشی های هوشمند را در برابر ضربه های شدید محافظت کند، اما عینک های باکیفیت می توانند تا حد زیادی از آسیب دیدن گوشی شما جلوگیری کنند. این نوع عینک ها علاوه بر سختی و دوام بودن، محدودیتی برای کار با صفحه نمایش لمسی گوشی های هوشمند ایجاد نمی کنند.

مزایای استفاده از شیشه گوشی

اکنون که آموزش نصب گلس گوشی  را مشاهده کردید، بهتر است با مزایای آن آشنا شوید:

اجتناب از تابش نور بیش از حد صفحه به چشم

یکی از مهمترین مزایای نصب گلس گوشی جلوگیری از تابش نور LCD به چشم است. به این ترتیب با پخش نور به اطراف از اذیت و خستگی چشم کاربر گوشی هوشمند جلوگیری می کند.

حرکت آسان انگشتان روی صفحه نمایش لمسی

به دلیل سطح صاف و نوع متریال به کار رفته در گلس گوشی، انگشتان به راحتی روی آن می لغزند و کار با نرم افزار گوشی آسان خواهد بود. در اکثر مدل ها اثر انگشت باقی نمی ماند و چربی دست در کاهش وضوح صفحه نمایش بی تاثیر است.

زیبایی صفحه نمایش را افزایش دهید

شیشه سطحی آینه مانند ایجاد می کند. زمانی که صفحه گوشی خاموش است به دلیل انعکاس نور از سطح آن زیبایی گوشی را چندین برابر می کند و می توان از آن مانند آینه استفاده کرد.

خوانایی صفحه نمایش در طول روز

شیشه تلفن همراه می تواند از آسیب اشعه ماوراء بنفش جلوگیری کند. در واقع شیشه با عبور نور از سطح آن، پرتوهای نور را می شکند و بازتابش را کاهش می دهد. محافظ صفحه نمایش با استفاده از فیلترهای اشعه UVB از تابش اشعه ماوراء بنفش به چشم کاربر تلفن همراه جلوگیری می کند. همچنین با از بین بردن انعکاس نور خورشید در چشمان فرد، خوانایی صفحه نمایش را بهبود می بخشد.

عدم جذب آب پس از نصب گلس گوشی

شیشه ها به گونه ای ساخته شده اند که ضد آب نیستند. اگر چند قطره آب روی آن بریزد، مایع پخش نمی شود و به صورت همان قطره روی سطح می ماند و به داخل نفوذ نمی کند.


منبع: wikihow

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد