مراقبت های لازم بعد از لیزر موهای زائد


دقیقا یک هفته بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد، بلیط کیش گرفتم و حتی از این موضوع اطلاع نداشتم که تا 10 روز مستقیم با آفتاب در تماس نباشید! بنابراین مهمترین نکته را برجسته می کنم تا به مشکل من دست نزنید!


به مدت 10 روز از تماس مستقیم با آفتاب خودداری کنید و هر 4 ساعت یکبار از ضد آفتاب استفاده کنید.


1- لطفاً تا 24 ساعت بعد از لیزر به هیچ وجه کارهای زیر را انجام ندهید:


 به جای لیزر از مواد شوینده استفاده کنید

 فعالیت بدنی شدید

 آرایش

از دوش استفاده کنید (در 24 ساعت اول استفاده از مواد شوینده مجاز نیست، اما بهتر است این کار را نکنید.)

ضد آفتاب برای نور خورشید


2- کرم «زینک + بتامتازون» (برای نواحی بدن) و کرم «زینک + مومتازون» (برای نواحی صورت) به مدت 3 روز از زمان لیزر هر 8 ساعت یکبار استفاده کنید و از روز چهارم به بعد از ضد آفتاب استفاده کنید. دقت داشته باشید که از کرم روی به نسبت یک سوم کرم های دیگر استفاده کنید.


3- در جلسات (آفتابگیری، سولاریوم و ...) پوست خود را برنزه نکنید، در صورت استفاده حتما به ما اطلاع دهید.


4. ریزش مو در جلسات لیزر برای هر فردی متفاوت است، ممکن است 20 روز بعد از جلسه اول یا حتی بعد از جلسه دوم و سوم رخ دهد (یعنی در جلسات قبل ممکن است ریزش مو اتفاق نیفتد). این بسته به شرایط پوستی هر فرد کاملاً متفاوت است. همچنین اگر قبلا در مرکز درمانی دیگری لیزر کرده اید، مطمئناً الگوی ریزش مانند قبل نخواهد بود.


5- در طول جلسات، هر زمان که موها رشد کردند، فقط آن را با تیغ اصلاح کنید و به هیچ وجه از بانداژ، موچین و اپیلاسیون استفاده نکنید. (در غیر این صورت جلسات بعدی لیزر بی فایده خواهد بود)


6- درست بعد از لیزر ممکن است ریشه های سیاهی روی پوست خود مشاهده کنید که در واقع ریشه مو سوخته است و دیرتر می ریزد.


7- برای جلسه بعدی لیزر صورت 1 ماه بعد و برای لیزر بدن 2 ماه بعد مراجعه کنید. بازدید به موقع شما منجر به پاسخگویی بهتر و عدم افزایش تعداد جلسات می شود.


8- خانم های زیر 50 سال که موهای زائد در صورت، سینه، شکم و کشاله ران دارند، آزمایش هورمونی و سونوگرافی تخمدان انجام دهند.


نتایج لیزر موهای زائد کلینیک دکتر گیتا مجیدزاده

لیزر موهای زائد در دوران بارداری و شیردهی

لیزر موهای زائد رنگدانه های تیره مو را هدف قرار می دهد و با تابش اشعه از رشد مجدد فولیکول های مو جلوگیری می کند. تاکنون هیچ تحقیق ثابت شده ای برای بررسی آسیب یا عدم آسیب لیزر به جنین صورت نگرفته است و منعی در این زمینه وجود ندارد، اما از آنجایی که در دوران بارداری و شیردهی باید از انجام هرگونه جراحی غیرضروری خودداری شود. دلیل پزشکان لیزر موهای زائد را برای زنان باردار توصیه نمی کنند.


از طرفی تغییرات هورمونی در دوران بارداری و شیردهی ممکن است باعث بازگشت مقداری از موهای زائد شود، بنابراین اگر قصد بارداری دارید، بهتر است لیزر موهای زائد را از چند ماه آخر شیردهی شروع کنید.


اثرات لیزری از شایعه تا واقعیت!

لیزر موهای زائد پیشرفته از جمله لیزرهای پرقدرتی است که اغلب با برق 3 فاز کار می کند همانطور که از نام آنها مشخص است پرقدرت هستند در مرحله اول در صورت عدم استفاده از درجات مناسب بدن هر فرد دچار سوختگی شدید می شود. حتما دنبال خواهد شد متاسفانه امروزه می بینیم که در بسیاری از مراکز زیبایی از لیزر به سادگی و بدون حضور پزشک استفاده می شود، لیزر آسان نیست و مدارک باید زیر نظر پزشک باشد.


همچنین بسیاری از افراد کاندید مناسبی برای لیزر نیستند، به عنوان مثال حساسیت های پوستی، سابقه پزشکی خاص، لک های پوستی و ... در این موارد پزشک تشخیص می دهد که لیزر انجام نشده است.


گاهی اوقات استفاده از طول موج نامناسب برای تایپ پوست، به عنوان مثال به جای استفاده از لیزر ND: YAG برای پوست های تیره، در صورت استفاده از لیزر الکساندرایت، مطمئناً عوارضی خواهد داشت.


اما در رابطه با دستگاه دستگاه جنتل مکس پرو


 


عوارض لیزر الکساندرایت کندال

عمق نفوذ لیزر الکساندرایت کندال فقط تا فولیکول های مو است که در دستگاه هایی که از تکنولوژی الکساندرایت استفاده می کنند به حداقل 3 میلی متر رسیده است.


برای مشاهده تاییدیه GDA Max Pro FDA کلیک کنید.


چرا با وجود استفاده از دستگاه الکس 2018 گاهی اوقات پاسخی دریافت نمی کنیم؟

اول از همه، چیزی به نام دستگاه الکس وجود ندارد. اصطلاح الکس 755 نانومتر است و بسیاری از دستگاه ها می توانند چنین طول موج هایی را با قیمت های مختلف تولید کنند.


سایت مرجع

معماری کلبه چوبی چگونه است؟

بیشتر مردم به یک کلبه چوبی علاقه دارند، زیرا این سازه بسیار طبیعی به نظر می رسد و در نهایت به زمین باز می گردد. وجود محصولات جدید از جمله چوب پلاست در ساخت و اجرای آن نیز باعث شده تا طرفداران زیادی به دنبال استفاده از کلبه در فضاهای مختلف باشند.

اگر تصمیم دارید کلبه ای با چوب بسازید، بهتر است قبل از هر اقدامی به مواردی توجه کنید. با توجه به هزینه، ساخت خانه با چوب پلاست معمولاً مقرون به صرفه تر از سایر مصالح ساختمانی است و این یک انتخاب عالی است، به خصوص در طراحی یک کلبه کوچک. سازه های چوبی مانند کلبه، آلاچیق چوبی یا آلاچیق و ... به شما این امکان را می دهد که خلاق باشید و بسیاری از ویژگی های مورد نظر خود را به راحتی اجرا کنید.



معماری کلبه چوبی به طور قابل توجهی توسط آخرین نوآوری های تکنولوژیکی پشتیبانی می شود. امروزه طرح های ساختاری مختلفی برای انتخاب خانه جدید وجود دارد. اما انتخاب نهایی شما به بودجه و همچنین انتخاب محصولات مقرون به صرفه بستگی دارد. از این سازه در روف گاردن نیز استفاده می شود. تیم طراحی Chupex می تواند طرح مورد نظر شما را تعیین کند و ایده های طراحی غیرمنتظره ای ارائه دهد.

انتخاب چوب مناسب می تواند حتی کوچکترین طرح را نیز به طرز چشمگیری زیبا کند. در مورد معماری عمومی مواردی مانند: طراحی سقف، تعداد طبقات و ورودی کلبه نیز مهم است. مجوزهای ساختمانی نیز بسته به مقررات محلی متفاوت خواهد بود. در برخی مکان ها، خانه های چوبی کوچک محبوبیت خاصی دارند. فضای داخلی آن که با چوب پوشانده شده است، حس ویلایی را ایجاد می کند، البته می توان علاوه بر چوب، فضای داخلی را نیز طراحی کرد.


کلبه چوبی پلاست

وقتی صحبت از ساخت کلبه با پروفیل چوب پلاست می شود به این معناست که این سازه را می توان از 0 تا 100 با این متریال طراحی و اجرا کرد. اما چرا چوب پلاست را برای ساخت یک کلبه انتخاب کنید؟ دلایل زیادی برای تصمیم گیری در مورد این محصول برای ساخت یک کلبه وجود دارد. اولین و مهمترین آن سازگاری با محیط زیست و طبیعت است. پروفیل های چوب پلاستیکی محصولات سازگار با محیط زیست هستند که برای تولید آنها نیازی به قطع درختان زنده نیست.


نکته قابل توجه دیگر این است که چوب پلاست از استحکام بالایی برخوردار است. یعنی وجود پلاستیک در ترکیب با چوب این محصول را چندین برابر چوب طبیعی استحکام می بخشد. این باعث می شود چوب پلاست در برابر نفوذ آب و پوسیدگی که در چوب طبیعی به وفور دیده می شود مقاوم باشد. پس اگر قصد دارید از این محصول در شهرهایی با رطوبت بالا و بارندگی مداوم استفاده کنید، باید به شما بگوییم که بهترین انتخاب را دارید. به همین دلیل از این محصول می توان به راحتی در طراحی فضای باز و ساخت عناصر مختلف از جمله: نرده چوبی، کفپوش، فلاور باکس، نیمکت و ... استفاده کرد.


کلبه چوبی برای باغ

طراحی و اجرای کلبه چوبی باغ با پروفیل چوب پلاست با توجه به بودجه و سلیقه کارفرما انجام خواهد شد. بیشتر افراد به دنبال فضایی دنج و آرام در محیطی مانند آلاچیق چوبی، آلاچیق یا کلبه هستند. بنابراین طراحی و اجرای این سازه در باغ ایده متفاوتی خواهد بود. برای ساخت یک کلبه در تمام فصل، باید گزینه های گرمایش را در معماری خود در نظر بگیرید. ممکن است برای روشن کردن آن به یک زیرزمین کوچک یا خزنده یا اتاق زیر شیروانی نیاز داشته باشید. عادات فرهنگی نیز می تواند بر طراحی کلی تأثیر بگذارد، زیرا در برخی مناطق معماری خانه های کوچک یک روند ثابت و در برخی موارد هنوز جدید است. بنابراین کار با یک معمار با تجربه می تواند کمک زیادی به شما کند.


طراحی سقف شیروانی کلاسیک به طور کلی محبوب ترین نوع کلبه است، زیرا ما معتقدیم که بهترین زیبایی را ارائه می دهد. آیا تا به حال اتاق خواب زیر شیروانی دیده اید؟! سقف شیبدار یک اتاق زیر شیروانی بزرگ ایجاد می کند و هزینه ساخت آن بیشتر است. اما می توانید اتاق زیر شیروانی بیشتری بسازید. یکی دیگر از گزینه های مدرن مدرن، ایجاد سقف طاقدار برای کل خانه (بالا بردن سقف از کف تا سقف) به سبک کلیسا است.

سقف های کم و اتاق زیر شیروانی کوچک ارزان تر هستند، اما باید به اندازه کافی بلند باشند تا فضای کافی برای تهویه مطبوع و دسترسی آسان به برق را فراهم کنند. گاهی اوقات ساده ترین راه این است که لوستر مورد علاقه خود را از سقف نصب کنید. برای مکان هایی که برف زیاد است، سقف های شیبدار ترجیح داده می شود و در مکان های گرم، سقف های کوتاه رایج ترین هستند.


مزایای یک کلبه چوبی با پروفیل پلاستیکی چیست؟

اگر بخواهیم در مورد مزایای کلبه چوبی با چوب پلاست صحبت کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:


سرعت نصب و اجرا بالا:


کلبه چوبی پروفیل چوب پلاست در کمترین زمان ممکن نصب و اجرا می شود. همچنین امکان سفارش کلبه پیش ساخته نیز وجود دارد. اما وزن نسبتا سبک پروفیل ها و نصب خشک که یکی از جدیدترین روش ها می باشد باعث افزایش سرعت اجرا و همچنین تکمیل پروژه در کمترین زمان ممکن می شود.


عمر طولانی و استحکام بالا:

هنگام ساخت یک کلبه با چوب پلاست، می توانید مطمئن باشید که سازه شما سالیان سال دوام خواهد آورد. این ماده عمر طولانی دارد و بسیار محکم است. در حالی که کلبه طراحی شده است


گروه صنعتی آذر

مشخصات یک مبل خوب، چگونه از کیفیت آن مطمئن شویم؟

کیفیت یک مبل بسیار بیشتر از آن چیزی است که در ظاهر به ما نشان می دهد. به همین دلیل است که دو مبل کاملاً مشابه می توانند دو کیفیت کاملاً متفاوت داشته باشند. البته زیبایی و ظاهر مبل بسیار مهم است، اما در نهایت اتفاقاتی که در روند ساخت و ساز می افتد کیفیت آن را مشخص می کند. در ادامه ویژگی های مهم هر یک از این عوامل را با هم بررسی می کنیم.


کیان برنا


مشخصات یک مبل با کیفیت چیست؟

شاید فکر کنید که کیفیت یک مبل باید توسط متخصص تعیین شود که ایده خوبی است. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید خودتان این کار را انجام دهید! با داشتن اطلاعات کلی و مطبوعاتی از فروشنده تا حدودی با این موضوع آشنا خواهید شد. به طور کلی برای اینکه بتوانید کیفیت یک مبل را بسنجید به معیارهای مختلفی نیاز دارید که عبارتند از:


قاب مبل با کیفیت بالا

دوام یک مبل در حین استفاده به فریم و فریم آن بستگی دارد. فراموش نکنید که یک مبل با کیفیت همیشه قوی خواهد بود. بنابراین در این مورد به دو موضوع مورد استفاده در ساخت مبل و اتصالات آن دقت کنید. چوب بادوام با پوشش خوب بسیار مهم است. گاهی اوقات از مفاصل جانبی برای تقویت مفاصل اصلی استفاده می شود. بنابراین مبل نباید هنگام تکان دادن صدا ایجاد کند و باید به طور متعادل روی زمین بایستد. در مورد مبلمان فلزی باید توجه داشته باشید که در جایی از مبل گوشه تیز وجود ندارد.


صندلی و تکیه گاه مبل با کیفیت

نشیمنگاه و تکیه گاه نیز عناصر مهمی در تعیین کیفیت مبل هستند. ابتدا باید روی مبل بنشینید تا از استاندارد بودن سایز و ارگونومی آن مطمئن شوید. یک مبل خوب باید هنگام نشستن پاها و پشت شما را در زاویه مناسب قرار دهد. علاوه بر اینکه فریم را به خوبی نگه می دارد، کمر را نیز در حالتی راحت نگه می دارد. فراموش نکنید که استانداردها و زوایای مبل و مبل کلاسیک متفاوت است و باید مطمئن باشید که برای استفاده روزانه به کدام یک نیاز دارید.



روکش مبل با کیفیت

قبلاً در مورد مناسب ترین پارچه رومبلی زیاد صحبت کرده ایم، اما می خواهم توجه شما را به موضوع دیگری جلب کنم. روکش مبل به طور مستقیم بر راحتی و دوام آن در طول زمان تاثیر می گذارد. درست است که فنرها و تسمه هایی که در ساخت مبل استفاده می شود نیز بسیار مهم است. اما اینکه داخل مبل چه روکشی پر شده است بحث دیگری است. معمولا این اثاثه یا لوازم داخلی با


انجام شد. در زمان های قدیم از اسفنج استفاده می شد اما امروزه فوم ها به دلیل دوام و نرمی و خاصیت کشسانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. اگر واقعاً به دنبال مبلمان با کیفیت هستید، باید بدانید که همه این موارد در همه قسمت های مبلمان استفاده نمی شود. به عنوان مثال الیاف ویسکوز با وجود نرمی و راحتی بیشتر برای دسته و پشتی مبل راحتی استفاده می شود و به دلیل خاصیت ارتجاعی کمی که دارد کمتر برای اتاق نشیمن استفاده می شود. Laiko همچنین روی دسته های فوم و پشتی قرار می گیرد تا حالت ارتجاعی و بادوام بیشتری ایجاد کند.


Www.royal-furniture.ir

تفاوت بین بازسازی و نوسازی چیست؟

بازسازی ساختمان های قدیمی شیراز

هر ساختمانی عمر مفیدی دارد. بازسازی بناهای قدیمی ایران به دلیل حوادثی مانند سیل و زلزله حائز اهمیت است. این ساختمان ها علاوه بر تخریب چهره شهر، می توانند به شهروندان نیز آسیب بزنند. به همین دلیل بازسازی ساختمان های قدیمی، تعمیرات ساختمان ها و منازل قدیمی و همچنین بازسازی و بازسازی خانه های فرسوده و فرسوده بسیار مهم است و باید در اسرع وقت انجام شود. میانگین عمر برج ها و سازه های آپارتمانی و همچنین خانه ها در ایران به طور متوسط ​​50 تا 60 سال است. این عدد بسته به کیفیت مصالح، روش معماری و دوره تعمیر قابل افزایش یا کاهش است.

از نظر اقتصادی، بازسازی یک ساختمان قدیمی بسیار مقرون به صرفه تر و معقولتر از ساخت یک ساختمان جدید است. در این مقاله با ساخت مراکز بازسازی، تعمیر و بازسازی در شیراز آشنا خواهید شد. قبل از تعمیر ساختمان باید با مشاوران صحبت کنید. در جدول فوق آدرس و شماره تماس متخصصین قرار گرفته است.


بازسازی، تعمیر و بازسازی ساختمان ها در شیراز


بازسازی ساختمان در شیراز

ساخت یک ساختمان جدید هزینه های اقتصادی زیادی دارد، بنابراین بازسازی و بازسازی ساختمان راه حل مناسبی برای تغییر چهره ساختمان و تبدیل آن به مکانی زیبا و مناسب با توجه به سلیقه افراد است.

بازسازی یا بازسازی ساختمان یکی از مسائل مهم در خانه های قدیمی و فرسوده است. در بحث بازسازی یک سری تغییرات جزئی و کلی ایجاد می شود که زیر نظر کارشناسان انجام می شود. بازسازی ساختمان در واقع دو مرحله اصلی تخریب و اجرا دارد. در مرحله تخریب، قطعاتی که قابل تعمیر نیستند باید آسیب دیده و از ابتدا بازسازی شوند. اما قطعات قابل بازسازی نباید آسیب ببینند. فاز دوم اجرای بازسازی خانه و آپارتمان است. اجرای پروژه باید طبق سلیقه کارفرما انجام شود.


تفاوت بین بازسازی و نوسازی چیست؟

نوسازی یعنی تعمیر و تغییر قسمت های مختلف ساختمان که بافت فرسوده و قدیمی دارند. در هنگام بازسازی، اقدامات فنی برای زنده نگه داشتن ساختمان و افزایش دوام آن انجام می شود. به طور کلی، ساختارشکنی شامل تعمیر یک ساختمان است.

نوسازی به معنای تعمیر نماهای داخلی ساختمان و اقداماتی از قبیل نصب کاغذ دیواری، سقف کاذب، عناصر سخت مانند آبنما و دیوارهای سبز و ... است که به دنبال آن سازه های قدیمی ساختمان با سازه های جدید جایگزین می شود. در تعریف کلی، نوسازی به معنای نوسازی است و پس از بازسازی، ساختمان قدیمی مانند نو می شود.


مراحل بازسازی منزل

بازسازی ساختمان و تعمیر خانه مراحل منحصر به فرد خود را دارد. این مراحل عبارتند از:


با شرکت های فعال در این زمینه مشورت کنید – ابتدا باید با پیمانکاران ساختمانی مشورت کنید تا زمان، هزینه و همچنین مراحل انجام کار را برای آنها توضیح دهید. در این مرحله می توانید ایده خود را برای بازسازی بدهید و طبق سلیقه خود کار را شروع کنید.

هزینه بازسازی و بازسازی ساختمان را برآورد کنید

تخریب تمام یا قسمتی از ساختمان زیر نظر تیم مهندسی – مرحله بعدی تخریب، تعمیر و تغییر قطعات بنا به سلیقه شماست. در این مرحله، ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا کار انجام شود، پس نگران نباشید.

عملیات بازسازی و نوسازی را آغاز کنید

مرحله چیدمان مبلمان و دکوراسیون داخلی که به سلیقه شما انجام می شود.

هزینه بازسازی ساختمان

هزینه این کار به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:


مساحت ساختمان

عمر ساختمان و قطعاتی که باید بازسازی شوند

افزایش و کاهش قیمت مصالح

دلیل برنامه ریزی پروژه در فرآیند نوسازی ساختمان

برنامه ریزی وظایف را تنظیم می کند و از سردرگمی جلوگیری می کند. علاوه بر این، روند اجرای پروژه سریعتر است و از هزینه های اضافی جلوگیری می شود.

آموزش تعویض باتری آیفون 7 پلاس

در این مطلب برای تعویض باتری آیفون 7 پلاس آیفون 7 پلاس مراحل تعویض را مرحله به مرحله برای شما عزیزان ذکر کرده ایم. با انجام این مراحل می توانید گوشی خود را احیا کنید. به خاطر داشته باشید که قبل از شروع، باتری را به کمتر از 25 درصد کاهش دهید. باتری های لیتیوم یونی ممکن است در صورت سوراخ شدن تصادفی آتش بگیرند. باز کردن صفحه نمایش گوشی خاصیت ضد آب بودن آن را از بین می برد. در نتیجه پس از تعمیر مراقب باشید که هدفون با خطر آسیب مایع مواجه نشود.


مرحله اول:

در مرحله اول دو پیچ ستاره 3.4 میلی متری پایین آیفون را باز کنید. باتری آیفون 7 پلاس


مرحله دوم:

قفل آیفون 7 پلاس را باز کنید

شل شدن چسب هایی که صفحه نمایش را در جای خود نگه می دارند با گرم کردن لبه پایینی آیفون امکان پذیر است. و روند باز کردن گوشی را آسان تر می کند. برای این کار می توانید از سشوار استفاده کنید. یا ابزار iOpener را به مدت 60 ثانیه در لبه پایینی آیفون به وبر بیاورید و بگذارید چسب های زیر آن کمی شل شود. باتری 7 پلاس


سطح سوم:

در پایین صفحه آیفون، یک ساکشن کاپ را دقیقا روی دکمه هوم بچسبانید. مطمئن شوید که قسمتی از دکمه هوم زیر ساکشن کاپ نباشد. زیرا از چسبندگی قوی بین ساکشن کاپ و صفحه نمایش گوشی جلوگیری خواهد کرد. باتری آیفون 7 پلاس


مرحله 4:

ساکشن کاپ را محکم و پیوسته بکشید تا فاصله کمی بین پنل جلویی و قاب و شاسی آیفون 7 پلاس ایجاد شود. کف صاف ابزار کاردک را داخل این شکاف قرار دهید. اگر باز کردن شکاف برایتان سخت بود، صفحه را با ساکشن کاپ به سمت بالا بکشید و سپس رها کنید. این کار را دو بار انجام دهید تا چسب ها شل شوند و بتوانید اسپاگتی را داخل شکاف فرو کنید. وقتی ساکشن کاپ را به سمت بالا می کشید. ابزار Spager را بچرخانید تا شکاف بین لمسی و LCD و همچنین درب پشتی افزایش یابد. باتری اصلی آیفون 7 پلاس


مرحله 5:

در این مرحله از تعویض باتری آیفون 7 پلاس، کف صاف اسپاگتی را از سمت چپ پایین آیفون بین پنل جلویی گوشی و قاب و همچنین شاسی در پشت قرار دهید. اسپاتول را به سمت چپ بالای آیفون حرکت دهید (به صورت کشویی)، از پایین آیفون شروع کنید، و آن را روی دکمه های صدا و بی صدا بکشید. اجازه دهید چسب هایی که صفحه را در جای خود نگه می دارند شل شوند. مراقب باشید زیاد به بالای آیفون نزدیک نشوید. زیرا در این قسمت صفحه جلویی گوشی توسط گیره های پلاستیکی به هم متصل می شود. به قاب پشتی گوشی که اگر دستگاه اسپاگتی را بین این قسمت حرکت دهید ممکن است این گیره بشکند. باتری پلاس 7


مرحله 6:

حالا ابزار Spaghetti را از سمت چپ گوشی بردارید و کف صاف آن را از گوشه پایین سمت راست آیفون 7 پلاس وارد کنید. و کاردک را به گوشه سمت راست و بالای آیفون بکشید تا چسب های صفحه نمایش باز شوند. باتری آیفون 7 پلاس


مرحله 7:

در مرحله هفتم تعویض باتری آیفون 7 پلاس، ساکشن کاپ را بکشید و اجازه دهید صفحه نمایش بالا بیاید. و آیفون خود را برگردانید. بسیار مراقب باشید که در این مرحله نمایشگر آگوشیرا بیش از 10 درجه باز نشود، زیرا در حال حاضر کابل های نواری نازکی در سمت راست آیفون وجود دارد. که واسطه ای برای اتصال صفحه نمایش به برد منطقی است. باتری آیفون 7 پلاس


مرحله 8:

در این مرحله باید برآمدگی کوچکی روی ساکشن کاپ بکشید تا از صفحه گوشی جدا شود. باتری اصلی آیفون 7 پلاس


مرحله 9:

حالا باید یک درب بازکن پلاستیکی مثلثی را در پایین صفحه در لبه بالایی آیفون بکشید تا چسب های سمت چپ آن باز شود. باتری آیفون 7 پلاس


مرحله 10:

در دهمین مرحله از تعویض باتری آیفون 7 پلاس، باید صفحه نمایش آیفون را کمی از بالای گوشی به سمت پایین بکشید. برای باز کردن گیره های پلاستیکی که آن را به قاب پشتی گوشی متصل می کند. دقیقاً یک دفترچه تلفن را با چرخاندن صفحه به سمت چپ باز کنید. در این قسمت سعی نکنید صفحه نمایش آیفون را کاملا جدا کنید. چون کابل های ریبونی وجود دارند که به برد منطقی آیفون وصل شده اند، در مراحل بعدی حتما این کابل ها را از برد منطقی جدا خواهیم کرد. باتری آیفون 7 پلاس


مرحله 11:

در این مرحله از تعویض باتری آیفون 7 پلاس آیفون 7 پلاس، باید باتری را از برد منطقی جدا کنید. چهار پیچ در تصویر زیر که سه تای آن پیچ های 1.2 میلی متری و پیچ های 2.6 میلی متری دیگر که دارای سه سر Y000 هستند را وارد کنید و براکت کابل را در پایین صفحه در برد منطقی قرار دهید. باتری 7 پلاس


مرحله دوازدهم:

در این مرحله براکت کابل پایین صفحه را بردارید. باتری 7 پلاس


مرحله 13:

توصیه می شود از نوک اسپاگتی برای جلوگیری از اتصال کانکتور باتری به سوکت آن روی برد منطقی و جدا کردن آن استفاده کنید. حالا کابل رابط را به سمت بالا خم کنید تا از اتصال به سوکت و روشن شدن گوشی در حین کار جلوگیری کنید. باتری آیفون 7 پلاس


https://fonishop.com/product/iphone-7-plus-mark-battery/