میز ناهار خوری چستر یا کلاسیک؛ امانت صحیح کدام است؟

خرید میز ناهارخوری یکی از مهم ترین لوازم دکوراسیون منزل است که امروزه یکی از ضروری ترین وسایل به شمار می رود. میز ناهارخوری وسیله ای برای رسیدن به هدف و ایجاد فضایی برای گردهمایی های خانوادگی است. بنابراین باید با دقت طراحی و در اندازه مناسب و استحکام بالایی داشته باشد تا بتوانید مدت زمان بیشتری از میز ناهارخوری استفاده کنید.


 به نقل از دیجی چوب، اگر در انتخاب بین میز غذاخوری چستر یا کلاسیک مردد هستید; با ما همراه باشید تا بتوانید میز ناهارخوری متناسب با فضای خانه و هماهنگ با طراحی و دکوراسیون اتاق نشیمن خود انتخاب کنید.


میز ناهار خوری چستر

میز ناهار خوری چستر یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین میزهای غذاخوری در جهان است.


اگر بخواهیم در مورد میز ناهار خوری چستر و جزئیات و هنر و طراحی انجام شده روی انواع میز ناهار خوری چستر صحبت کنیم، باید روزها در مورد میز غذاخوری چستر صحبت کنیم.



ویژگی های میز ناهار خوری چستر:


میزهای ناهار خوری چستر دارای صندلی های چوبی و پارچه ای با پشتی لمسی هستند. در میز ناهارخوری چستر، صندلی ها معمولا دارای پایه های چوبی باریکی هستند که می توانند صاف و عمودی و همچنین منحنی باشند. صندلی های میز ناهارخوری چستر با دسته و بدون دسته ساخته می شوند. دسته صندلی چستر; دو دسته کوچک در دو طرف، در جهت و پشت صندلی چستر و صندلی چستر وجود دارد. این بدان معناست که بر خلاف صندلی های چوبی معمولی; دسته ها با خود صندلی فاصله و جدایی ندارند و پارچه روکش کاملا دوخته شده است. صندلی های میز ناهارخوری چستر بسیار راحت هستند و لذت یک غذای خوشمزه را بیشتر می کنند.



پارچه های مرغوب برای روکش اصلی صندلی ناهار خوری چستر و همچنین چوب راش روی پایه میز و صندلی چستر از جمله مواد اصلی ساخت میزهای ناهار خوری چستر می باشد. البته در بسیاری از تولیدات; متریال تولید میز ناهارخوری چستر از ام دی اف با روکش چوب مرغوب می باشد که شامل: چوب گردو و راش می باشد.


میز ناهار خوری چستر چهار نفره، میز ناهار خوری چستر شش نفره، میز ناهار خوری چستر هشت نفره و در نهایت میز ناهار خوری چستر ده نفره تولید و عرضه می شود. اما اگر می‌خواهید میز ناهارخوری بزرگ‌تری داشته باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سری به محصولی بزنید و اندازه دلخواه خود را سفارش دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد