تفاوت فیلر لب و ژل لب چیست؟

تزریق فیلر لب

تعداد متقاضیان تزریق فیلر لب به طور چشمگیری افزایش یافته است، تزریق پرکننده لب حجم از دست رفته بافت پوست را بازیابی می کند و تزریق فیلر لب برای حجیم شدن و فرم دهی طبیعی لب ها انجام می شود.


آدرس اینستاگرام

فیلر لب با ماده ای به نام اسید هیالورونیک تزریق می شود که باعث ضخیم شدن لب ها می شود. تزریق فیلر روی لب باعث آبرسانی به بافت لب نیز می شود و علاوه بر زیبایی لب ها، اثر ترمیمی نیز بر روی آن دارد.


فواید تزریق فیلر لب

قبل از تزریق فیلر روی لب ابتدا لب ها با مواد ضد میکروبی کاملا ضد عفونی شده و سپس لب ها به صورت موضعی بی حس می شوند تا مراجعین در حین تزریق فیلر احساس درد نکنند. روش تزریق فیلر روشی بدون درد و آسان و سریع است. کمترین زمان را صرف کرده است. تزریق فیلر هیچ دوره نقاهی برای بیمار به همراه ندارد به همین دلیل باعث رضایت همگان شده است.

تزریق فیلر به دلیل وجود اسید هیالورونیک ماندگاری طولانی تری نسبت به روش های دیگر دارد و تزریق فیلر بر روی لب برای فرد عاری از هرگونه حساسیت و عفونت می باشد.

تزریق فیلر لب سریع ترین روشی است که سریع ترین نتیجه را نشان می دهد. از این نظر نسبت به سایر روش ها مزایای زیادی دارد. یکی دیگر از مزایای تزریق فیلر لب این است که زمانی که متقاضی پس از تزریق فیلر لب از بزرگ شدن لب های خود به هر دلیلی پشیمان شود و بخواهد لب های خود را به حالت اولیه برگرداند، تزریق فیلر این امکان را می دهد. او اجازه می دهد تا فیلر تخلیه شود و می توان آن را به راحتی و بدون هیچ مشکلی تعمیر و اصلاح کرد.


تزریق فیلر ظاهری 100% طبیعی برای لب ها ایجاد می کند به گونه ای که به نظر می رسد لب مادرزادی آنقدر دلپذیر و حجیم بوده و امکان تشخیص را برای هیچ فردی باقی نمی گذارد. تزریق فیلر طبیعی ترین ظاهر را برای افراد ایجاد می کند، همه به دنبال راهی برای نشان دادن زیبایی طبیعی خود هستند، بنابراین تزریق فیلر در کلینیک صدف را برای لب های خود انتخاب می کنند.


عوارض تزریق فیلر لب

خوشبختانه تا به امروز هیچ گزارشی از عوارض جانبی تزریق فیلر گزارش نشده است.

پس از تزریق فیلر مقدار کمی تورم ایجاد می شود. با استفاده از کیسه یخ روی لب، تورم بعد از 24 ساعت از بین می رود و نتیجه نهایی لب ها نمایان می شود.

روش تزریق فیلر کمترین عوارض و علائم بعد از عمل را دارد و از سایر روش ها متمایز شده است. تزریق فیلر لب کاملا تضمینی است و هیچ گونه عفونت و عارضه ای ایجاد نمی کند.


بهترین تزریق فیلر لب در اصفهان

تفاوت فیلر لب و ژل لب چیست؟

باید توجه داشته باشید که پرکننده لب مفهوم گسترده ای از روش های تزریق لب برای حجیم سازی است و تزریق ژل لب یکی از این روش ها است. در واقع ژل لب یکی از روش های پرکننده ای است که از «اسید هیالورونیک» استفاده می کند، اما همه روش های پرکننده لب تزریق ژل نیستند. روش های دیگری مانند «اسید پلی لاکتیک» وجود دارد که در آن به جای پر شدن با ژل، پوست برای تولید کلاژن تحریک می شود و یک نوع پرکننده نیمه دائمی است. البته فیلر به روش تزریق ژل لب کاملا موقتی است.


مراقبت های قبل و بعد از تزریق فیلر لب

برای کاهش درد و کبودی بعد از تزریق ژل می توان از کمپرس یخ در محل تزریق اما بدون فشار استفاده کرد.


رژ لب نباید بعد از تزریق ژل استفاده شود.


قیمت ژل با توجه به تعداد سرنگ های مصرفی از ژل استفاده شده روی لب محاسبه می شود.


اگر دیابت، لوپوس، عفونت های دهان و اختلالات انعقادی دارید از تزریق ژل خودداری کنید.


اگر سابقه تبخال یا هر دارویی دارید، باید قبل از تزریق ژل با پزشک خود در کلینیک صدف مشورت کنید.


تزریق کننده ژل باید متخصص پوست یا جراح پلاستیک باشد.


تزریق ژله باید در مراکز معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود، بنابراین قبل از عمل، سوابق و تخصص پزشک را به طور کامل بررسی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد