مراحل استخدام چیست؟

قبل از ورود به محل کار و همچنین شرایط کار و عقد قرارداد باید با شرایط بیمه حقوق و قانون کار به خوبی آشنا شوید. پس از اینکه توانستید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید، با توجه به سوابق تحصیلی و سابقه کاری خود، قطعا برای پذیرش در مصاحبه شغلی و همچنین استخدام، باید یک رزومه قوی تهیه کنید. کار باید رزومه مخصوصی تهیه کرده و برای کار مورد نظر خود برای کارفرما ارسال کنید.


حال اگر در تجزیه و تحلیل رزومه و رزومه نویسی مشکل دارید می توانید با مراجعه به سایت تخصصی جامع با توجه به میزان سوابق و عملکرد خود رزومه تخصصی خود را در اسرع وقت دریافت نمایید. پس از تهیه رزومه به مصاحبه استخدامی دعوت خواهید شد که می توانید با ارائه رزومه و همچنین مصاحبه شفاهی امتیاز مناسب را برای دستیابی به شغل مورد نظر خود به دست آورید. در این مصاحبه فرم استخدام به داوطلب داده می شود. به شرط و در صورت جلب نظر کارفرما در مصاحبه حضوری حتما در مجموعه از شما استفاده خواهد شد.


اکثر قراردادهای اولیه برای کارگران به صورت آزمایشی است که معمولاً از دو هفته تا یک ماه یا نهایتاً تا سه ماه به طول می انجامد و اگر کارفرما در این مدت از شما راضی باشد طبیعتاً قرارداد آزمایشی به قرارداد دائم تبدیل می شود. برای شروع به کار حقوق به صورت توافقی تعیین می شود و شرایط بیمه به طور کامل در قرارداد ذکر شده و پس از آن استخدام می شوید.



تعریف استخدام

همه شرکت ها و سازمان های خصوصی معمولا به دنبال بهبود پیشرفت کار خود هستند که این امر تنها با استخدام ویژه نیروهای ماهر و ماهر امکان پذیر است. سازمان ها همیشه به دنبال افرادی هستند که ماهر و کاملاً انعطاف پذیر باشند و با شرایط کاری سازگار باشند. و در نهایت برای مجموعه سودآور باشد.


یکی از مهم ترین بخش های شرکت ها و سازمان ها، نقش نیروی انسانی و استفاده از نیروهای متخصص و یا به عبارتی بخش استخدام و صدور آگهی استخدام برای نیازهای شغلی است. اگر فعالیت در این بخش به صورت اصولی و حرفه ای انجام شود، نیروی انسانی بسیار پویا و فعال به مجموعه اضافه می شود که در ازای دریافت حقوق، سود بسیار بالایی برای شرکت ها خواهد داشت. حفظ حریم خصوصی می تواند تاثیر بسزایی بر آینده کشور و همچنین سازمان های مورد نظر داشته باشد. در مورد استخدام دولتی، پذیرش در چنین مشاغلی اغلب با آزمون استخدامی همراه است.


دلیل هماهنگی و ادغام روش های استخدام دولتی معمولا این است که در مجموعه ها و سازمان های خصوصی کارفرما معمولاً تعیین می کند که چه پرسنلی برای شرکت او مناسب و کارآمد است و استخدام فرد استخدام شده تأثیر مستقیمی بر سود گروه دارد، اما در دولت استخدام اینطور نیست اگرچه ممکن است سود و زیان تأثیر قابل توجهی بر عملکرد افراد نداشته باشد، اما به کارگیری افراد غیرمتخصص و غیرحرفه ای باعث بروز مشکلات و تخلفاتی می شود که دستگاه های دولتی باید بر آن نظارت داشته باشند.


اخرین حرف

اکنون که با مفهوم استخدام و همچنین انواع استخدام یا به عبارتی انواع قراردادهای کاری آشنا شدید، اگر به دنبال فرصت های شغلی یا کاریابی می گردید، می توانید به سایت کاریابی Job Expert در نیازمندی ها مراجعه نمایید. انواع آگهی های استخدامی، پرونده کاری نظر خود را بیابید و البته برای تهیه رزومه حرفه ای و حرفه ای خود می توانید با استفاده از رزومه ساز سایت کاریابی Job Expert رزومه مناسب و کارفرما پسند خود را دریافت نمایید.


پس فرصت را از دست ندهید و همین الان به سایت Job Expert مراجعه کنید چرا که قطعا می توانید با توجه به تجربه کاری و مهارت های خود و همچنین شرایط زندگی و کاری و شغل مورد نظر، تمامی فرصت های شغلی را بررسی کنید. نظر خود را پیدا کنید البته لازم به ذکر است که این سایت تخصصی کاریابی هم نیازهای کارفرمایان و هم نیازهای شغلی افراد را ثبت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد