خرید اینترنتی تاج گل تبریک در تهران

هدیه دادن و خرید تاج گل افتتاحیه به مناسبت های مختلف در فرهنگ ایرانیان سابقه ای طولانی دارد. تاج گل تبریک یکی از بهترین هدایایی است که می توانید در هر مراسمی برای تبریک و ابراز خوشحالی به عزیزان خود بدهید. امروزه سفارش دادن تاج گل های تبریک در 7 مناسبت از جمله نمایشگاه ها، افتتاحیه ها، عروسی ها، همایش ها، سمینارها، مسابقات ورزشی و مراسم شادی به یکی از سنت های جامعه تبدیل شده است. اگر کسی در زندگی شما هست که دوست دارد برای شادی و موفقیت او یک تاج گل تبریک سفارش دهد، شما خوش شانس هستید. تفاوت انواع تاج گل تبریک در ابتدا در استفاده از آن دیده می شود. در ادامه به معرفی انواع تاج گل برای تبریک می پردازیم.


تاج گل برای تبریک افتتاحیه

وقتی نام مراسم افتتاحیه به ذهنمان می رسد، فضایی ناخودآگاه پر از تاج گل های افتتاحیه به ذهنمان خطور می کند. مناسبت هایی مانند راه اندازی یک کسب و کار جدید یا موفقیت در کسب و کار فرصت های خوبی برای ارسال تاج گل افتتاحیه هستند. در تمامی مراسم افتتاحیه رسمی از انواع تاج گل استفاده می شود تا شکوه و زیبایی مراسم را افزایش داده و به خصوص جلوه زیباتری در عکاسی و فیلمبرداری داشته باشد. در افتتاحیه ها و جشنواره ها می توانید از تاج گل های افتتاحیه ارزان قیمت استفاده کنید. امروزه استفاده از تاج گل تبریک در این مناسبت ها تقریبا ضروری است و ارسال آن برای حفظ رابطه کاری شما بسیار کارآمد است. یکی از نکات ضروری برای انتخاب گل مناسب برای تاج این است که با توجه به فصل، گل های مناسب را برای همان فصل انتخاب کنید تا تاج شما ماندگارترین باشد. به عنوان مثال، برای سفارش آنلاین تاج گل برای افتتاحیه یا خرید سبد گل برای تبریک افتتاحیه در زمستان، باید محصولاتی را انتخاب کنید که حاوی گل های مقاوم در برابر سرما هستند مانند ارکیده، استاربوکلی، گل داوودی، آلسترومریا و .... استفاده شود.


سفارش تاج گل برای نمایشگاه

یکی دیگر از مواردی که خرید و ارسال تاج های تبریک مرسوم است، ارسال تاج گل به نمایشگاه است. علاوه بر نمایشگاه ها، همایش ها، سالن ها، نمایشگاه ها و تشریفات داخل سالن های همایش نیز برای خرید تاج گل مناسب است. معمولا تاج گل های نمایشگاهی که افراد برای ارسال انتخاب می کنند جزو تاج گل های بزرگ و لوکس هستند تا جلوه بیشتری به محل نمایشگاه و غرفه مورد نظر ببخشند. در زمان برپایی نمایشگاه یکی از مواردی که در غرفه ها جلب توجه می کند خرید تاج گل برای نمایشگاه است.


این گل ها که در غرفه ها یا سالن های کنفرانس نمایشگاه قرار می گیرند زیبایی غرفه ها را دو چندان می کنند. از آنجایی که نمایشگاه ها بین 5 تا 7 روز برگزار می شود، در هنگام خرید تاج گل برای نمایشگاه بین المللی باید از گل هایی استفاده کرد که علاوه بر ظاهر و کیفیت ماندگاری بالایی داشته باشند. مثلا در روز دوم افراد با یک سری گل های پژمرده و خشک مواجه نمی شوند. ارسال تاج گل به نمایشگاه و قرار دادن آن در مقابل غرفه از دیگر خدمات گل فروشی VIP است. مشتریان گرامی می توانند تاج گل تبریک مورد نظر خود را سفارش داده و با خیال راحت در غرفه مورد نظر خود در نمایشگاه بین المللی یا هر همایش و سالن دیگری تحویل بگیرند.


تاج گل عقد و نامزدی

از دیگر مناسبت ها و مراسم هایی که برای شادی از تاج گل های تبریک استفاده می کنند، عروسی، نامزدی، عروسی و بله می باشد. سفارش دسته گل عروسی می تواند موثرتر از هر یادبود دیگری باشد. حس مثبتی که گل از نظر روانی به افراد می دهد، آنها را به بهترین هدیه برای مراسم نامزدی و نامزدی تبدیل می کند. تاج گل هدیه ای است که می تواند اوج همدلی و صمیمیت شما را در مجالس شاد و به خصوص در مجالس عروسی با مخاطبین هدف خود به اشتراک بگذارید و بله تاج گل تبریک هدیه ای به یاد ماندنی است.


اندازه تاج گل

تاج گل تبریک بسته به سایز انواع مختلفی دارد. تاج گل های تبریک تک لایه، تاج گل های تبریک دو طبقه، تاج گل های تبریک سه طبقه و تاج گل های تبریک آویزان از انواع تاج گل های تبریک هستند. بسته به مناسبت و رابطه ای که با برگزار کننده مراسم دارید، باید تاج گل مناسب را انتخاب کنید.


قیمت تاج گل

قیمت انواع تاج گل به اندازه تاج گل، گل های به کار رفته در تاج گل و نوع طرح تاج گل بستگی دارد. هر چه تعداد تاج ها بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود. تاج گل هایی که در طراحی خود از گل های گران قیمت مانند نیلوفرهای شرقی، ارکیده، گل رز، استرهای لیتیوم و آنتوریوم استفاده شده است، قیمت بالایی دارند. به این مدل تاج ها تاج گل تبریک لاکچری می گویند. تاج گل هایی که در آن از گل هایی مانند گل داوودی، میخک، آلسترومریا، لیزیانتوس و ژربرا استفاده می شود، تاج گل ارزان نیز نامیده می شود.


تاج گل را به صورت آنلاین از گل فروشی آنلاین VIP Shop سفارش دهید

با توجه به اینکه هدف اصلی و اولیه ما در کسب و کارمان جلب رضایت مشتری در سفارش تاج گل تبریک می باشد، شما می توانید تاج های تبریک خود را در هر نقطه از تهران به صورت آنلاین و از طریق گل فروشی آنلاین VIP Shop به نمایندگی از طریق زیتون خریداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد