کفش چرمی، کیفیت باورنکردنی بین کفش

بسیاری از ما نام کفش های چرمی را شنیده ایم، اما شاید به دلیل قیمت بالای آن در مقایسه با کفش های از جنس های مختلف، سراغ آن ها نرفتیم. کیفیت عالی کفش های چرمی باعث راحتی پاهای شما در طول روز می شود. از آنجایی که پا را می توان قلب دوم انسان دانست، باید هنگام راه رفتن روی آن فشار اضافی را کاهش دهیم. کفش نامناسب باعث بیماری های بسیاری می شود که منشأ همه آنها از ستون فقرات و لگن است. بی شک ایده آل ترین کفش های موجود در بازار، کفش های چرمی هستند که طبق استانداردهای جهانی دوخته می شوند. اما کفش های چرمی چه ویژگی هایی دارند که پای ما را راحت می کند؟!


کارخانه کفش تبریز و ویژگی های این کفش ها

در راستای موضوع کارخانه کفش تبریز، ویژگی های کفش هایی که در این کارخانه ها تولید می شوند را با هم بررسی می کنیم. کفش های چرم تبریزی از چرم طبیعی و از پوست حیواناتی مانند گاو، گوساله و گاومیش که نوعی چرم سنگین هستند تهیه می شود. همچنین مقاومت بالای این نوع کفش ها باعث شده تا شهرت کفش های تبریزی از مرزها عبور کند. از دیگر ویژگی های کفش چرم تبریزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:


  • قابلیت تنفس کفش چرم تبریز
  • انعطاف پذیری بالای کفش های چرمی
  • اثر مثبت بر گردش خون
  • فشارهای وارده بر تمام قسمت های پا را متعادل کنید
  • کفش پاشنه بلند استاندارد
  • نرمی بسیار بالا
  • اندازه های استاندارد پا
  • دارای کفش، تاپ و زیره استاندارد و…

در اینجا چند نکته برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:

اما قبل از خرید کفش بهتر است به نکات کلیدی که در این قسمت گفته خواهد شد توجه کنید تا بتوانید کفش استاندارد خریداری کنید. قبل از هر چیز باید توجه داشته باشید که زیبایی معیاری برای کیفیت بالای کفش نیست. بسیاری از ما در مورد ترسیم تصویری از خود، نگرش آرامی داریم. امروزه محصولات درجه 3 زیادی در بازار وجود دارد که چینی هستند و ظاهر بسیار زیبایی دارند. یکی از مهمترین معیارهای خرید کفش جنس و راحتی آن است. کفش مناسب باید متناسب با پای شما باشد و هیچ فشاری به انگشتان پا، پاشنه یا اطراف پا وارد نکند.


هرگز انتظار نداشته باشید که کفش های خود را باز کنید!

همانطور که گفتیم اگر قصد خرید کفش استاندارد مورد نظر خود را به صورت عمده یا خرده دارید، پیشنهاد می کنیم کارخانه کفش تبریز را برای خرید انتخاب کنید. اما نکته ای که ممکن است بسیاری از ما هنگام خرید کفش بشنویم این است که «نگران نباشید به مرور زمان باز می شود» اما باید بدانید که این کاملا اشتباه است. کفش ها باید از ابتدا به اندازه یک پا باشند. حتی اگر فرض کنیم که کفش مورد نظر مناسب است (که اشتباه است)، حتی استفاده کوتاه مدت از کفش های تنگ می تواند آسیب زیادی به پاهای ما وارد کند.



مشخصات کفش استاندارد

اما در هنگام خرید یک کفش استاندارد ابتدا باید مشخصات آن را بررسی کنیم. باید بدانیم که کفش استاندارد و باکیفیت دارای سه ویژگی است.


  •  کیفیت خوب
  •  پاشنه استاندارد
  • قالب و پنجه کفش استاندارد

است. اما یکی از اجزای مهم کفش رویه کفش است. اصولا زیره کفش هایی که در بازار می بینیم از دو ماده پلاستیک و چرم است و خود زیره چرم به دو دسته چرم مصنوعی و چرم طبیعی تقسیم می شود. اخیرا برخی از تولیدکنندگان کفش با اسپری کردن رایحه چرم طبیعی روی چرم های مصنوعی کار را برای خریداران سخت کرده اند. یکی از سطوح مناسب و نرم برای کفش شما رویه چرم طبیعی است.


قالب گیری کفش

کارخانه کفش تبریز سعی کرده کفش های خود را به صورت کاملا استاندارد وارد بازار کند. یکی از ویژگی های کفش با کیفیت برای پای ما قالب گیری مناسب و استاندارد است. از نظر فرمت، فضای پنجه کفش باید به گونه ای باشد که به انگشتان پا فشار نیاورد. به یاد داشته باشید که کفش هایی که پنجه باریک دارند باعث افتادن انگشتان روی هم می شوند و در دراز مدت باعث بروز بیماری های مختلفی می شوند.


تنه کفش

یکی دیگر از قسمت های مهم کفش که در هنگام خرید باید به آن توجه کنیم، زیره کفش است. جالب است بدانید پوشیدن کفش های غیر استاندارد که اندام مناسبی ندارند نه تنها به پاهای ما آسیب می رساند بلکه فشار زیادی به ستون فقرات، کمر، زانوها و باسن ما وارد می کند. پنجه کفش باید در برابر فشارهای مختلفی که به کفش و پا وارد می شود مقاوم باشد.


شکل کف پا را بررسی کنید

اما قبل از خرید از کارخانه کفش تبریز بهتر است فرم پای خود را بررسی کنید. کف پای افراد به طور کلی به سه شکل دیده می شود.


  • کف پاهای قوسی
  • کف پا معمولی
  • کف پای صاف

اگر نوار باریکی پنجه و پاشنه پا را به هم وصل می کند، احتمالاً کفی شما قوسی شکل است، بنابراین هنگام راه رفتن احتمال پیچ خوردن پا وجود دارد. شما باید به دنبال کفشی باشید که مناسب کفش شما باشد. در افرادی که کف پا پهن دارند معمولا قوس کف پا بسیار کم است و اغلب می توان گفت که پاشنه پا تحت فشار شدید است. بنابراین باید کفشی را انتخاب کنید که انگشت شست پای شما را به خوبی نگه می دارد و فشاری وارد نمی کند.


https://www.madoshoe.com/news/major-shopping/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد